شنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۲ ۱۷:۱۸ ۵۵ بازديد
تیزرهای تبلیغاتی و جزئیات به کار رفته در آنها مشخص میکند که توسط چه فردی طراحی شده است؛ یک مبتدی یا یک طراح خبره. طراحان حرفهای همه چیز را خودشان طراحی نمیکنند، زیرا این کار زمانبر است و باعث میشود نتوانند روی قسمتهای مهم تیزر تمرکز داشته باشند.
اینکه انتخاب کنید کدام بخشهای یک تیزر تبلیغاتی را طراحی کنید و برای کدام بخشها ابزارهای گرافیکی به کار ببرید، میزان حرفهای بودن شما را مشخص میکند. با ابزارهای گرافیکی میتوانید بدون صرف زمان زیاد برای طراحی تکتک عناصر، یک تیزر تبلیغاتی حرفهای طراحی کنید. در این مقاله درباره ابزارهای گرافیکی آمادهای که برای ساخت تیزر تبلیغاتی کاربرد دارند، صحبت میکنیم.
- ۰ ۰
- ادامه مطلب
- ۰ نظر