موفق ترین تولید کننده پمپ اب ایرانی

۱۴ بازديد

پمپ‌های آب از اهمیت چشمگیری برخوردار هستند و این اهمیت بر کسی پوشیده نیست. این وسایل اساسی به تأمین آب برای مصارف مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی و خانگی کمک می‌کنند. در ایران نیز، تولید پمپ‌های آب به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شده است؛ اما موفق‌ترین تولید کننده پمپ آب ایرانی کدام است؟ به دنیای پمپ‌های آب باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی خوش آمدید! اگر به دنبال پمپ‌هایی هستید که عملکرد بی‌نظیری داشته باشند و خدمات پس از فروش عالی نیز ارائه دهند، شرکت صنایع پمپ ارس گزینه مناسبی برای شما است. این شرکت با تاریخچه‌ای برجسته و محصولات باکیفیت، به یکی از برترین تولید کننده‌های پمپ آب ایرانی تبدیل شده است. صنایع پمپ ارس همان برندی است که به دنبالش می‌گردید. برای اثبات این ادعا و به‌منظور معرفی و بررسی این شرکت برجسته، با ما همراه باشید.

آموزش وبلاگ نویسی

۱۰ بازديد

اینترنت و فضای مجازی بستری وسیع و مملو از ظرفیت های گوناگون است که می تواند برای موفقیت هرچه بیشتر به شما کمک کند. در عصر فناوری و ارتباطات هر کسی می تواند از دانش و مهارت خود برای ارتباط با هزاران انسان دیگر استفاده کند. وبلاگ نویسی یک شیوه ساده برای مطرح کردن نظریات و اشتراک گذاری دانسته های خود با دیگران است. اگر شما هم فکر می کنید مهارت خوبی در نویسندگی دارید، می توانید با یادگیری نکات مهم مقاله آموزش وبلاگ نویسی و مشاهده چند نمونه وبلاگ موفق، برای ساخت وبلاگ شخصی خود اقدام کنید.

تمامی نکاتی که در ادامه برای شما بررسی می کنیم، برگرفته از تجربیات ما در مدیریت و راه اندازی هزاران وبلاگ در عرصه وب است.

تگ هدینگ چیست؟

۸ بازديد

اگر شما هم به تازگی وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ شده اید یا در حال یادگیری سئو هستید، احتمالا نام هدینگ ها و سربرگ های محتوا به گوشتان خورده است. شاید هنوز کمی در این باره شک داشته باشید که تگ هدینگ چیست و به چه علت تاکید زیادی بر استفاده از آن می شود.

در واقع مفهوم هدینگ به اندازه سایر استراتژی های سئو و بهینه سازی سایت پییچیده نیست، اما رعایت نکات مربوط به آن به طور قابل توجهی بر افزایش ترافیک و بازدید سایت شما تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی کامل و جامع تگ های هدینگ و راه های مختلف به کارگیری آن در محتوای سایت بپردازیم.

پمپ اب خانگی

۱۲ بازديد

در شبکه‌های آبرسانی شهری، روستایی و صنعتی، ممکن است فشار آب ورودی به ساختمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری برای تأمین آب مصرفی در طبقات بالایی کافی نباشد. در چنین مواقعی، از پمپ اب خانگی برای تقویت فشار آب استفاده می‌شود. این پمپ‌ها توانایی افزایش فشار آب و تأمین آبدهی مناسب در نقاط دورتر از منبع آب را دارند. استفاده از پمپ آب خانگی علاوه بر تقویت فشار آب، مزایای دیگری نیز دارد. یکی از مهم‌ترین مزایا، صرفه‌جویی در مصرف آب است. با افزایش فشار آب و بهبود روند آبدهی، مصرف آب در طبقات بالایی بهبود یافته و از تلف شدن آب جلوگیری می‌شود. این موضوع به کاهش هزینه‌های مرتبط با مصرف آب کمک می‌کند.

پمپ‌های اب خانگی به‌صورت معمول در مجتمع‌های مسکونی و تجاری کوچک یا متوسط نصب می‌شوند و به‌عنوان یک راهکار کارآمد برای مشکلات فشار آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پمپ‌ها با توجه به نیاز مشتری و مشخصات ساختمان نصب می‌شوند تا فشار و آبدهی مناسب را فراهم کنند. از این رو، استفاده از پمپ‌های آب خانگی می‌تواند به افزایش بهره‌وری و راندمان در مصرف آب کمک کند.

چگالی کلمات کلیدی در سئو

۱۱ بازديد

چگالی کلمات کلیدی در سئو یکی از مهمترین فاکتور ها به شمار می آید. اهمیت ندادن به این فاکتور مهم، موجب می شود؛ یا ربات های گوگل متوجه موضوع صفحه شما نشوند و آن را برای کلمه کلیدی مدنظر در نتایج جستجو جای ندهند، یا این که جریمه بهینه سازی بیش از حد (Over Optimization) شامل حال وب سایت شما شده و صفحه به طور کلی از نتایج جستجو حذف شود. برای درک بهتر مفاهیم مشکلات ذکر شده و علت آن ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دنیای زبان، بهترین منبع یادگیری زبان های مختلف

۱۶ بازديد

امروزه دنیای زبان های خارجی و روش های یادگیری آن ها با تحولات بسیاری همراه شده و شیوه های زیادی برای یادگیری و تقویت زبان ابداع شده‌اند. اما با وجود این پیشرفت ها همچنان کتب آموزش زبان بسیار محبوب هستند و افراد زیادی بر این باورند که فراگیری زبان از طریق کتاب ها می تواند از سایر روش ها مثمر ثمر تر باشد. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب جهت جلوگیری از سردرگمی شما در دنیای زبان، برخی از مهمترین ویژگی های یک کتاب آموزش زبان خوب را بیان کنیم.

متا تگ Open graph چیست؟

۱۳ بازديد

متا تگ Open graph از جمله متا تگ هایی است که در راستای بهینه سازی سورس سایت باید شناخت کافی از آن، داشته باشید. برخی از متا تگ ها در سئو اهمیت بسیار زیادی دارند و مستقیما روی رتبه و سئو سایت اثرگذار هستند، برخی متا تگ ها نیز اثرگذاری غیرمستقیم دارند. متا تگ Open graph نیز در این دسته بندی قرار می گیرد.

ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل این تگ را برای شما شرح دهیم و نکات مهم آن را به شما آموزش دهیم.

لیست انواع کتاب قانون و معرفی بهترین آن ها

۱۵ بازديد

کتاب قانون به مجموعه کتاب های حقوقی گفته می شود که در هریک از آن ها قوانین شاخه خاصی از حقوق قرار گرفته است. کتاب قانون با موضوعات گوناگونی از جمله قانون مدنی، مجازات اسلامی، تخلفات اداری، قوانین مالیاتی، قوانین تجاری و... به چاپ رسیده است. این کتاب ها می توانند برای افراد فعال در عرصه حقوق، بخصوص کسانی که قصد شرکت در آزمون های وکالت را دارند، بسیار مفید واقع شوند.

پیج رنک چیست؟

۱۰ بازديد

پیج رنک گوگل چیست؟ موتور جستجو گوگل برای تعیین اهمیت صفحات سایت های مختلف و جهت رتبه بندی آن‌ها در صفحه نتایج جستجو، از پیج رنک سایت استفاده می کند. پیج رنک یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی نتایج ربات جستجوگر گوگل است. (یا بر اساس این مقاله بهتر است بگوییم بود)  پیج رنک (Page Rank) توسط بنیان گذاران گوگل Larry Page و Sergey Brin مطرح شد. در واقع اصطلاح پیج رنک نیز از اسم لری پیج گرفته شده است.

به عبارت دیگر پیج رنک سایت عددی بین 1 تا 10 است که به صفحات مختلف سایت ها اختصاص داده می شود؛ مانند یک نمره که به هریک از این صفحات تعلق می گیرد. حال رتبه و جایگاه این صفحات در صفحه نتایج جستجو گوگل، بر اساس نمره یا همان پیج رنکی که به آن‌ها اختصاص داده شده، تعیین می شود. هرچه پیج رنک یک صفحه بالاتر باشد، شانس بیشتری جهت کسب جایگاه بهتر و بالاتر قرار گرفتن نسبت به صفحات هم موضوع خود (صفحات رقیب)، خواهد داشت.

پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

در گذشته گوگل بر این باور بود که هرچه تعداد لینک‌های ورودی یک صفحه بیشتر باشد، به معنای بار ارزش‌تر بودن آن صفحه است و پیج رنک بیشتری به آن اختصاص می داد. الگوریتم گوگل لینک های ورودی را بعنوان یک رای مثبت از سوی سایر صفحات در نظر می گیرد. میزان تاثیر یک لینک ورودی بر پیج رنک سایت، به عوامل مختلفی مانند پیج رنک صفحه لینک دهنده (صفحه مبداء لینک)، تعداد لینک های موجود در آن صفحه و فالو یا نوفالو نبودن آن لینک ها بستگی دارد.

همان طور که گفته شد، اگر در صفحه‌ای تعداد زیادی لینک قرار گرفته باشد، بر پیج رنک آن صفحه تاثیر خواهد داشت. این معیار تا حد زیادی قابل قبول است؛ زیرا داشتن لینک خروجی زیاد به این معنی است که حساسیت زیادی بر معرفی منابع در سایت وجود نداشته است.

میزان اهمیت پیج رنک سایت چقدر است؟

همان طور که احتمالا می دانید، گوگل برای تعیین جایگاه صفحات مختلف عوامل زیادی مانند کیفیت محتوا متنی، تصاویر موجود در صفحه، میزان بهینه بودن سورس کد صفحه و… را در نظر می گیرد. Page Rank نیز یکی از چندین و چند عامل موثر بر رتبه بندی نتایج گوگل است اما در حال حاضر دیگر تاثیر زیادی بر آن ندارد و در مباحث آموزش سئو حرفه ای مانند سابق به آن پرداخته نمی شود. اما همچنان این فاکتور که عددی بین ۱ تا ۱۰ است، معیار مناسبی برای تعیین میزان محبوبیت و اعتبار سایت شما از دید بازدیدکنندگان خواهد بود که تاثیر زیادی بر جذب تبلیغات در سایت خواهد داشت.

بنابراین بهتر است از این به بعد بیشتر از اینکه فکر کنیم پیج رنک گوگل، در جذب ورودی گوگل موثر است، فکر کنیم که بر گرفتن تبلیغات در سایت و کسب درآمد از این طریق موثر خواهد بود.

روش های افزایش پیج رنک گوگل

در زمان فعال شدن پیج رنک وب سایت توسط گوگل، پس از مدتی افراد به خوبی راه های افزایش پیج رنک را شناختند و با استفاده از تکنیک هایی مانند گوگل بمب و تبادل لینک، کارایی این معیار را زیر سوال بردند. ولی در حال حاضر گوگل سایت هایی را که در آن‌ها تعداد زیادی لینک به صفحات غیر مرتبط وجود دارد را شناسایی کرده و جریمه می کند و با این کار جلوی افزایش غیر واقعی پیج رنک و سایت را گرفته است. به همین دلیل باید از تبادل لینک با سایت های غیر مرتبط و ثبت سایت در دایرکتوری هایی که پیج رنک بالایی ندارند، جدا خودداری کنید؛ زیرا موجب کاهش اعتبار سایت شما خواهد شد.

یکی از روش هایی که در افزایش پیج رنک گوگل موثر است، گرفتن لینک از صفحاتی است که خود دارای پیج رنک بالایی می باشند؛ البته دقت داشته باشید که وجود ارتباط موضوعی بین صفحات مبداء و مقصد لینک، امری ضروری بوده و در صورت عدم وجود آن، اعتبار و پیج رنک افزایش نخواهد یافت. علاوه بر این روش، ثبت سایت در وب دایرکتوری های معتبر نیز می تواند در افزایش پیج رنک تاثیر مثبتی داشته باشد.

همچنین تبادل لینک نیز می تواند در افزایش پیج رنک موثر باشد. در این روش، تبادل لینک نباید به صورت دو طرفه صورت گیرد بلکه باید به روش سه طرفه باشد؛ بدان معنا که از سایت X به سایت Y لینک داده شود، سپس از سایت Y به سایت Z  و پس از آن از سایت Z به سایت X. فراموش نکنید که تبادل لینک دو طرفه (از X به Y و از Y به X) نه تنها موجب افزایش پیج رنک نمی شود، بلکه می تواند خطر جریمه از سمت گوگل را در پی داشته باشد.

پیشنهاد می شود بر اساس الگوریتم های جدید گوگل، فقط و فقط از سایت های مرتبط، لینک های یک طرفه بگیرید. (حال اگر رنک آن صفحات بالا بود نیازی نیست تعداد زیادی لینک بگیرید اما اگر کم بود می توانید تعداد لینک بیشتری از آن صفحات بگیرید).

بهترین راه برای افزایش پیج رنک، کسب لینک ورودی به صفحه مدنظر، از صفحاتی با پیج رنک بالا است که کاملا هم به سایت شما و محتوای آن صفحه مرتبط باشد.

 

جدیدترین تکنیک های سئو کلاه سفید 2023

۱۱ بازديد


هنگامی که یک کاربر اینترنتی تصمیم می گیرد در مورد مطلبی جستجو کند، گوگل از الگوریتم خاصی استفاده می کند تا مرتبط ترین و بهترین پاسخ را به او ارائه دهد. درواقع رسیدن یک وب سایت به رتبه های بالا در نتایج جستجوی گوگل مستلزم این است که با روند کار گوگل آشنا باشد. گوگل برای تشخیص مطالب مفید و نمایش آن ها در نتایج جستجو، فاکتورهای متعددی را بررسی می کند؛ از جمله این فاکتورها می توان به کلمات کلیدی، تجربه کاربری وب سایت، ویژگی های کسب و کار محلی، تازگی محتوا و… اشاره کرد. صاحبان کسب و کارهای آنلاین یا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می توانند با رعایت نکات بهینه سازی سایت و به کارگیری تکنیک های سئو کلاه سفید از رقبای خود پیشی بگیرند. به این ترتیب سئو کلاه سفید در افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری نقش حائز اهمیتی دارد.

در این محتوا قصد داریم تکنیک های جدید و کاربردی سئو کلاه سفید در سال 2023 را برای شما شرح دهیم:

1. سازگاری موبایل

دسترسی آسان و مناسب به صفحات سایت با موبایل یکی از عناصر مهمی است که امروزه هر سایتی باید برای فعال کردن آن باید اقدام کند.

طبق آمارهایی که در این زمینه وجود دارد در حال حاضر کاربران بسیاری، از تلفن همراه برای جستجو در گوگل استفاده می کنند و این مسئله اهمیت موبایل مارکتینگ را به خوبی نمایان می سازد.

بنابراین از آنجا که سازگاری وب سایت برای کاربرانی که با موبایل وارد می شوند، می تواند در افزایش رتبه سایت موثر باشد، لازم است مدیران سایت ها به این موضوع توجه داشته باشند.

به طور کلی از سال ۲۰۱۵ تاکنون افراد برای جستجو در گوگل بیشتر از تلفن همراه استفاده می کنند و کاربرد رایانه برای سرچ کردن کاهش یافته است. اگرچه هنوز هم در ادارات و شرکت ها جستجوی خدمات و محصولات موردنیاز به وسیله کامپیوتر صورت می گیرد؛ بنابراین یک فروشگاه آنلاین زمانی موفق خواهد شد که امکان ارائه خدمات به مخاطبان خود را با هر وسیله ای اعم از تلفن همراه یا رایانه فراهم کند.

برای اینکه مطمئن شوید سایت شما از قابلیت سازگاری تلفن همراه پشتیبانی می کند یا خیر، پیشنهاد می کنیم گزارش مربوط به آن را در سرچ کنسول خود، بخش Mobile Usability مشاهده کنید.

این بخش نشان می دهد که کدام صفحات به درستی در مرورگر موبایل نمایش داده می شوند و کدام صفحات نمایش مناسبی در مرورگر ندارند. همچنین شما در این بخش، می توانید از طریق باکس Why pages aren’t usable on mobile متوجه شوید که کدام صفحات و به چه دلیل در مرورگر موبایل، به درستی نمایش داده نمی شوند.

2. نمایه کسب و کار گوگل (Google My Business)

کسب و کارهای آنلاین در موتور جستجوی گوگل به صورت لیستی از مشاغل به کاربر نمایش داده می شوند و با جستجوی نام هر مجموعه، کاربران می توانند به نمایه ای شامل اطلاعات تماس، آدرس و ساعات کاری دسترسی داشته باشند. درواقع ایجاد نمایه گوگل برای کسب و کارتان سبب می شود مشتریان به سادگی اطلاعات لازم در مورد کار شما را مشاهده کنند و این امر احتمال کلیک کردن روی سایت شما را افزایش می دهد.

به عنوان مهم ترین تکنیک جدید سئو کلاه سفید برای بالا بردن رتبه سایت می توان به ایجاد نمایه گوگل اشاره کرد که به موتور جستجو کمک می کند تا کسب و کار شما را راحت تر درک کند.

در نتیجه گوگل کار شما را با جستجوهای محلی مطابقت داده و به عنوان یک مورد مناسب به کاربر نشان می دهد. این قابلیت به خصوص در نمایه گوگل مپ کارآمد خواهد بود و کسب و کار شما را در لیست نتایج جستجوی محلی بالا می آورد.

سئو کلاه سفید شما را برای یک رقابت سالم با نتایج بلندمدت راهنمایی می کند؛ به این معنا که با ارتقای سایت خود در فهرست کسب و کارهای گوگل مپ یا گوگل شاپینگ به افزایش ترافیک قابل توجهی دست خواهید یافت که با ادامه فعالیت خود می توانید این روند را حفظ کنید.

مزیت دیگر ایجاد نمایه گوگل برای کسب و کارتان این است که برخلاف سئو کلاه سیاه نیازی به تبلیغات پولی فراوان نخواهید داشت؛ بلکه به صورت رایگان می توانید شغل خود را در گوگل مپ یا نمایه گوگل معرفی کنید. بروزرسانی اطلاعات و بارگزاری تصاویری از کارتان موجب جذب مشتریان بیشتری می شود و ستاره های بیشتری نیز در نظرسنجی کسب خواهید کرد. نهایتا ایجاد نمایه گوگل کسب و کار شما را به طور کامل و جامع به همراه نظرات واقعی مشتریان و تصاویری از آن ها به کاربران نمایش می دهد و آن ها را برای ورود به سایت شما ترغیب می کند.

3. بهبود تجربه کابری سایت

اگر وب سایت شما سرعت پایینی دارد یا از قالب و فرم خاصی پیروی نمی کند، شاید وقت آن رسیده باشد که به کمک تکنیک های سئو کلاه سفید تغییراتی را در آن ایجاد کنید. هر عاملی که باعث شود کاربران از جستجو در سایت شما احساس رضایت کنند، مفید خواهد بود و روی رتبه سایت شما به صورت غیرمستقیم تاثیر می گذارد.

موتور جستجوی گوگل اهمیت زیادی برای واکنش های کاربران یک سایت قائل است تا جایی که گفته می شود میزان اهمیت تجربه کاربری یک صفحه حتی از محتوای اصلی آن هم بیشتر است.

برای اینکه تجربه کاربری سایت خود را بهبود ببخشید پیشنهاد می کنیم یک طراحی سایت آسان و جذاب با امکان دسترسی به امکانات مختلف سایت را اجرا کنید. اگر زمان کافی برای این کار ندارید می توانید از یک متخصص طراح سایت کمک بگیرید. ایجاد زبانه های مختلف راجع به مطالب موجود در سایت و به کارگیری HTTPS بر رضایت مخاطب اثرگذار خواهد بود.

مهم تر از همه اینکه در تکنیک های سئو کلاه سفید بر سرعت بارگزاری صفحه و زمان لود شدن تصاویر سایت تاکید زیادی شده است. علاوه بر آن همانطور که پیش تر بیان شد قابلیت سازگاری با موبایل نیز یکی از عوامل بهبود تجربه کابری سایت است که می تواند منجر به رتبه گیری سایت شود.

4. بروزرسانی محتواهای قدیمی

تکنیک های سئو کلاه سفید بر این مفهوم تاکید دارد که در بهینه سازی یک سایت، تنها ایجاد محتواهای جدید راهگشا نیست؛ بلکه برای افزایش احتمال موفقیت باید به محتواهای قدیمی نیز توجه داشته باشید. ممکن است برخی از مطالب قدیمی سایت به لحاظ علمی و پیشرفت های صورت گرفته نیازمند بروزرسانی باشند تا با جدیدترین اطلاعات مطابقت پیدا کنند؛ همچنین گاهی ضرورت دارد کلمات کلیدی یک محتوای قدیمی را آپدیت کنید تا آن صفحه از چرخه سئو سایت خارج نشود.

کلمات کلیدی به طور مداوم و بر اساس عباراتی که کاربران برای جستجو استفاده می کنند، در حال تغییر و تحول هستند؛ پس اگر می خواهید مطالب قدیمی سایت شما از دیدرس موتور جستجو خارج نشوند و همچنان جزو محتواهای بهینه شده به شمار بیایند، باید از کلمات کلیدی جدید بهره بگیرید.

اضافه کردن چند تصویر یا پاسخ دادن به کامنت هایی که در یک صفحه قدیمی وجود دارد، از جمله راه هایی هستند که می توانید آن صفحه را از خطر فراموش شدن نجات دهید. بروزرسانی دوره ای مطالب موجود در سایت یک شیوه مطمئن است که در طولانی مدت نتایج مثبتی به بار می آورد و شما را به هدف افزایش مشتری و بازدید سایت نزدیک تر می کند.

5. جستجوی کلمات کلیدی

روش های سئو و بهینه سازی سایت امروزه پیچیدگی های بیشتری دارد و با پدید آمدن تغییراتی در الگوریتم موتور جستجوی گوگل، رقابت برای رتبه گیری سایت ها افزایش یافته است؛ به همین دلیل بسیاری از مدیران سایت ها تلاش می کنند تا با گذراندن دوره آموزش سئو و انجام تحقیقات مختلف، اطلاعات خود را در زمینه بهینه سازی سایت ارتقا دهند. علیرغم تمام این تغییر و تحولات در عرصه سئو و دیجیتال مارکتینگ، یک اصل ثابت در سئو سایت وجود دارد و آن بهره گیری از کلمات کلیدی است.

کلمات کلیدی عبارت هایی هستند که کاربران برای یافتن مطلب مورد نظر خود در نوار جستجو تایپ می کنند و از این طریق موتور جستجو متوجه خواسته آن ها می شود. برای اینکه سایت شما در فهرست چند سایت اولی قرار بگیرد که به عنوان نتایج جستجو نشان داده می شوند، باید کلمات کلیدی مرتبط را با رعایت پراکندگی مناسب در متن به کار ببرید.

کلمه های کلیدی که اغلب مردم جستجو می کنند، ترکیبی از چند کلمه است که یک عبارت معنادار را می سازد. امروزه مردم کمتر از کلمات کلیدی کوتاه استفاده می کنند و جستجوهای تک کلمه ای جای خود را به عبارات طولانی تر یا جملات سوالی داده است.

شاید علت اصلی این تحول راه اندازی شیوه های جدید جستجو از جمله جستجوی صوتی باشد که باعث می شود مردم برای سرچ کردن یک مطلب، آن را در قالب یک جمله از گوگل بپرسند. به نظر می رسد بازاریابان دیجیتال مارکتینگ و صاحبان فروشگاه های آنلاین باید به این نکته توجه داشته باشند و کلمات کلیدی خود را از بین عبارات طولانی و واژه های کوتاه به صورت ترکیبی انتخاب کنند.

6. بازاریابی محتوایی

مهم ترین بخش هر صفحه از وب سایت شما که در نگاه اول توجه مشتری را جلب می کند، نحوه نگارش محتوا است. به عبارت دیگر مخاطب با مطالعه بخشی از مطلب سایت (عموما چند خط ابتدایی سایت) تصمیم می گیرد که ادامه آن را نیز بخواند یا اینکه از سایت شما خارج شود؛ بنابراین اهمیت کیفیت محتوا را نادیده نگیرید و برای تولید محتوای سایت خود از فردی که آموزش سئو دیده است کمک بگیرید.

ویژگی محتوای جذاب برای مشتریان، مفید بودن در عین تازگی است؛ به این معنا که متن صفحه شما باید اطلاعات کامل و دقیقی از آنچه مخاطب به دنبال آن می گردد، ارائه کند؛ اما این مطلب باید حاصل تلاش نویسنده بوده و نسبت به مطالب سایت های دیگر منحصر به فرد باشد.

این تکنیک جدید سئو کلاه سفید از آن جهت اهمیت دارد که می تواند از جریمه شدن سایت شما به دلیل محتوای کپی جلوگیری کند.

تحقیق و بررسی ها نشان می دهد استفاده از محتواهای بصری مثل تصاویر یا ویدیوهای مرتبط با موضوع، تاثیر مطالب را افزایش داده و جذابیت بیشتری برای کاربران سایت ایجاد می کند. مدیر یک وب سایت برای کسب رتبه در گوگل باید قادر باشد تمام سوالاتی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود را به خوبی پاسخ دهد و متنی کامل و جامع را در اختیار او قرار دهد.

فراموش نکنید که محتوای سایت باید به نحوی نوشته شود که اصطلاحات تخصصی و دشوار محدودی داشته و برای همه افراد قابل فهم باشد.

7. بهینه سازی سایت

همانطور که می دانید موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی سایت ها به عوامل مختلفی دقت می کند تا آن ها را بر اساس مفید بودن برای کاربران اولویت بندی کند. تکنیک های سئو کلاه سفید در این زمینه می تواند به شما کمک کند که با بهینه سازی سایت، ترافیک و بازدید صفحات وب را افزایش دهید.

از جمله اصولی که در این راستا به کار گرفته می شوند ایجاد سربرگ ها، عنوان صفحه، توضیحات متا، پیوند داخلی، نشانه گذاری و آدرس های صفحه هستند. استفاده از هر یک از این ابزارها کاربری سایت شما را بهبود می بخشد و دسترسی به بخش های مختلف سایت برای مخاطب آسان تر می شود.

8. ایجاد بک لینک

لینک هایی که کابران را به سمت سایت شما هدایت می کنند، نقش مهمی در اعتمادآفرینی دارند و به همین خاطر به دست آوردن بک لینک های معتبر برای یک وب سایت اهمیت دارد. لینک هایی که با سایت شما مرتبط هستند یک راهکار عالی برای تسلط بر SERPها به شمار می روند.

به خاطر داشته باشید لینک سازی ها، نتایج بلند مدت دارد و علاوه بر افزایش ترافیک سایت شما و جلب اعتماد کاربران، موجب شناخته شدن کسب و کار شما توسط سایت های دیگر می شود.